Friday 17 June 2011

Segmen Simple : Kalaulah ...

Ha....kali nie saudara Nasz kita buat segmen simple...

Hope sempat lah join nie ...heheh

Sbb tutup kol 11.59....nie dah pukul 10.49....heheheh

seperti biasa syarat nya simple gak...cuma karang satu entri bermula dgn kalaulah.....



Kalau nak join klik link banner kat atas...

sekarang yana nak karang entri yana...

Kalaulah saya dapat sejuta, pekara pertama saya buat g  haji n buat umrah...amin
Kalaulah saya pilot, saya akan bawa kapal terbang tu pusing2 satu dunia....(tahan ke tak minyak die ye....heheheh)
Kalaulah saya perlumba F1 Petronas, saya nak kalah kan semua juara2 sebelum nie....(tinggi gak impian sy nie)
Kalaulah saya jadi angkasawan, sy tak mahu turun dah kat bawah nie....tinggal n buat rumah je kat bintang dan bulan...(nie dah mula mengarut nie)
Kalaulah saya ada jet sendiri....tiap-tiap minggu saya bawa pergi bershopping...(dah berangan-angan lah pulak)
Kalaulah saya sebuah kereta, saya nak tuan saya tu tiap-tiap minggu saloon kan saya biar nampak cantik dan berkilat...hehehhe( alamat kopak lah tuan saya tu...hehe)
Kalaulah saya seekor burung, saya nak terbang bebas tanpa sekatan....
Akhir sekali....ye...kang panjang lah pulak....
Kalau lah saya nie masih kanak-kanak, saya nak berhentikan masa sbb bila hari hari jadi saya dpt byk hadiah yang comel n kiut2 je.....(huhhu...sedih sbb dah jarang dpt hadiah)...hehhe

Ok itulah semua nye....Kalaulah....

nak join cepat2 ye....kang terlambat menyesal pulak....



segmen, segmen simple, segmen simple: kalaulah, Kalaulah saya, simple, kanak-kanak, Pelumba F1 Petronas, angkasawan, kereta, hadiah

3 comments:

Nasz said...

haha..dah tinggi melangit tu..huhu..turun2..isk2..

thanx sebab sudi join segmen saya..

jom terjah dan komen entry geng2 yang join segmen ni gak..huhu..

LIST SEGMEN SIMPLE : KALAULAH ...

shaz said...

hehehe...tinggi sgt ke...heheh...baik lah sy turun....tak jadi lah nak buat umah kat bulan n bintang...heheheh

Anonymous said...

TIKET KAPAL TERBANG

Post a Comment