Sunday, 27 July 2014

Selamat berpuasa buat semua....

Assalamualaikum....

Dah lama rasa nya yana tak updated ....nie dah hari2 terakhir kita dibulan ramadhan...sedih juga rasa hati...diharap tahun depan sempat lagi menyambut bulan ramadhan yang mulia...

Oh ya mcm mane rakan semua...dah buat kuih n biskut tak...yana tahun nie tak buat biskut n kuih...sbb sibuk sangat...semua nye beli je yang dah siap...hehe...

Kawan-kawan yang lain mcm mane.....hope dah siap lah persiapan ye....esok orang dah nak tengok anak bulan untuk bulan syawal....kalau nampak isnin kite dah raya...hehe....klu tak hari selasa lah kita beraya...

Persiapan rumah yana dah siapkn awal...sbb tak nak buat malam2 raya...malam rayanak masak n tgk tv je....heheh...mesti byk rancangan menarikkan kat tv..oklah yana dah mengantuk nie....kite jumpe lg esok ye....

Wassalam.