Tuesday, 15 November 2011

Sad day....apa lah nasib badan.....Tragedi November

Assalamualaikum....

Hari ini yana diuji dengan kesakitan yang amat sangat...allah je yang tahu....Ingat kan hari nie yana nak happy2 dengan budak2 kelas yana..sbb beberapa hari lag nak cuti...tak sangka lak yana boleh terjatuh dan terseliuh....Nasib baik tak sampai tingkat bawah...nauzubilah minta dijauhkan.....masih terasa sakit kaki dan badan yana yang menahan dari terus tergelincir dari tangga.....nasib lak murid2 yana tak ada kat bawah ...yang ada kat atas yana je....nasib dieorang tak cedera sekali....murid2 yana yang tolong yana bawa barang lps tu sbb kaki dah terseliuh....selalu ada gak air kat tangga blok tu tapi tak pernah lak tergelincir...Tiba2 hari nie yana tergelincir disebabkan bawa byk barang kat tangan yana tak boleh nak imbang badan dan terus terjatuh....Lps tu dengan kaki yang sakit yana kena drive keta sendiri lagi selepas tu....dah gak kaki kanan tu digunakan untuk tekan brek dan minyak...Yana bawa slow je....sampai umah yana terus g jumpa atok untuk minta diurut....sekarang kaki yana kena balut lah .....

5 comments:

Post a Comment