Wednesday, 23 January 2013

Cepatnye Masa berlari....


Pejam...celik...pejam...celik....
Tengok2 dah dekat penhujung bulan Januari....tak lama lagi dah nak masuk bulan Februari....
Masa nie budak2 kat sekolah yana akan menghadapi PRA UPSR1....
Yana tengah tengok yang mana pelajar yana yang yana boleh....
 Bagi target untuk Lulus Bahasa Inggeris tahun nie....
Kena bagi target....supaya menjadi galakan dan target untuk mereka....
Berusaha bersungguh.....
Sama lah mcm yana dulu....heheheh...
bila time Exam....sebelum exam kena set target lulus yang ingin dicapai....
Supaya lebih bersemangat untuk mencapai kejayaan....
heheheh....biasalah kan...kalau tak ada target....maka tiada hala tuju untuk mencapai...
kejayaan...

Jadi Sebelum Tahun baru Cina yana akan Set target untuk pelajar yana....
Supaya Senang nak tahu siapa yang perlukan lebih banyak 
tunjuk ajar dari segi pemebelajaran dalam kelas....







UPSR, PRA UPSR, Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR)



1 comments:

Post a Comment