Saturday 25 June 2011

NAK TAU RAHSIA TAK?

Assalamualaikum...selamat pagi...

Hari nie yana nak ikut segmen NAK TAHU RAHSIA TAK?

Syarat2 untuk segmen nie mudah je...

Cara-cara:
1. Buat entri tajuk NAK TAU RAHSIA TAK?
2. Letak banner di atas dan link kan ke entry ini.
3. Pilih salah satu status di bawah:

1. Saya Gula-gula Kapas
2. Saya Gula-gula Lolipop




Jadi yana nak pilih status 

Saya Gula-Gula Kapas...

Gula-gula kapas sangat lembut....bila ia cair ia akan membuat kan kita merasa kemanisan yang ada padanya....kemanisan itu membawa bermacam-macam rasa yang indah dan mengembirakan...hehhe








Segmen Nak Tahu Rahsia Tak?, Nak Tahu Rahsia?, Segmen , Bloglist, Segmen Nak Tahu Rahsia Tak, Gula-gula Kapas, Gula-gula Lolipop, Saya Gula-gula Kapas, Saya Gula-gula Lolipop


2 comments:

myhatiku said...

hye my gula2 kapas,terima kasih join..keep in touch k..:)

shaz said...

k sama-sama
saya suka gula2 kapas...

Post a Comment