Tuesday, 14 June 2011

SEGMEN SIMPLE: MENU AKU MASA BERDUIT DAN MASA TAK BERDUIT (SENGKEK)

Assalamualaikum semua

Hari nie yana nak join segmen Saudara Mohd Naser

Die ajak buat Segmen Simple: Menu aku masa berduit dan masa tak berduit...heheheh

Memang sgt2 simple segmen nie...

Syarat die senang je...jom tgk apa syarat nye dgn klik SINI atau banner kat atas..

Sekarang Yana bagi tahu apa menu yana masa ada duit dan tak berduit....heheh

Menu Yana masa berduit

KFC
Zinger Burger

Big Mc

P/s Jangan heran semua burger ye....nie yang yana paling minat mkn heheheh....yang lain tu minat gak tp ada kurang cikit heheheh

Menu Yana masa tak berduit
Canai Kosong


hahahha....nie memang selalu lah masa kat u dulu-dulu heheheh....Tak sah klu tak mkn....yang paling murah lah nie...sbb dah sengkek sgt hheheh...


5 comments:

Post a Comment