Thursday 29 December 2011

Buat Insan yang Bernama Kekasih...


Assalamualaikum..w.b.t.

Renungan2kan lah....Buat Insan yang bercinta dan dialam perkahwinan...

♥ Saya tak minta yg SOLEH ,sebab saya pun tak lah SOLEHAH sgt...
♥ Saya tak minta yg bergelar USTAZ, sebab saya lg jauh utk bergelar USTAZAH...♥ Nak minta yg KAYA, saya pun TAK KAYA, hanya sekadar apa yg ada...
♥ Nak minta yg HENSEM, saya tak la CANTIK sgt, sekadar hamba sesempurna kejadian yang ALLAH ciptakan...
♥ Nak minta yg BERPANGKAT, saya hanya seorg HAMBA...
♥ Cukuplah sekadar yg MEMAHAMI dan MENERIMA diri seadanya ..
.♥ Cukuplah yang ada AGAMA di hati dan mengamalkannya serta sama2 mencari jalan ke Syurga apabila bahtera di layar dan masjid di bina...
♥ Cukuplah yang sama2 saling MEMBANTU dlm susah dan senang mengharungi lautan dunia... ♥

=Petikan dari FB Realiti Alam Perkahwinan=

Wassalam....

1 comments:

Nara Qumaira said...

menarik, nak share jugak lah...

Post a Comment